wElCoMe

bersama menuju kegemilangan hidup. majulah kita bersama untuk mencari bekalan akan datang. hidup biar makan mati biar kenyang...

Tentang Diri Ku

Foto saya
tiada yang mustahil jika hati menginginkannya...

Rabu, 22 September 2010

bfdy party ku...


18 Oktober 1988
tarikh yang sungguh bermakna buat
kedua ibu bapa ku...
tau kenapa?????
sbb nya aku lahir aritu hahaha


dari dulu fmly aku slalu wt bfdy party tok aku
tapi sejak aku dtg ke tg.malim ni
dah 2 tahun aku xpotong kek bfdy...
yela berjauhan dgn keluarga tercinta kan...
tapi tahun ni aku sunggu epy...
sbbnya aku minta ngn fmly aku tuk awalkan
party bfdy tok aku hahaha

aritu aku balik kg 2mnggu cuti raya
so 18hb september ari sabtu
aku sambut bfdy kt rumah tersyg aku
sebenarnya bfdy ak 18 oktober tp
memandangkan 18 september tu hari terakhir cuti aku
so aku pun sambutlah dgn fmly yg teryg
epy sgt2 tyme tu...
aku rasa dah lama aku segembira seperti hari tu....

lam jam 11 pagi kakak aku bawa aku ngn adik2 aku
turun bandar....
ktorg tnggu mama n papa aku yg g tempat org meninggal
lam jam 1 ptg ktorg pon g la 1Borneo
mkn2 kt kfc...
pas mkn mama aku pun belikan aku hadiah
nak tau ape??????????????
aku dapat adiah jam tangan Guess tau
huhu fes tyme aku pkai jam tgn yg Ori dr butik
besanya aku pakai standard pasar mlm jew hahaha
pastu akak aku plak belikan aku beg Esprit tau huhu
tambah2 aku epy hahaha



ptg tu ktorg pun balik la rumah
lepas isyak lam jam 8.10 minit
bfdy party aku pun mula....
aku epy sgt sbb papa aku yg bacakan doa selamat
then fmly aku jiran2 aku
nyanyikan lagu epy bfdy tok aku
hehehehe
setelah dua tahun cuti dari sambut bfdy
akhirnya mlm tu aku sambut gak
even bukan pada tarikh sebenar tp
ttp gak 18hb...ala beza sebulan jew kowt hahaha

pape hal pown thnx sgt2 kpd smua fmly aku
fmly yg aku sayangi untuk hidup ini....
luv u ol.....

1 ulasan:

Mizakarina berkata...

Ko hepy ar..cz ko smua masyukkkkkk...hihihih
jelez siot ko dpat jam tgan tue...
dan2 plak tgan ak gtal nk mta jam...huhuhuhu...
KPM kuar nti, siapkn bajet tuk ak plak taw..

Related Posts with Thumbnails