wElCoMe

bersama menuju kegemilangan hidup. majulah kita bersama untuk mencari bekalan akan datang. hidup biar makan mati biar kenyang...

Tentang Diri Ku

Foto saya
tiada yang mustahil jika hati menginginkannya...

Sabtu, 2 Januari 2010

Dia...

aku sering tertanya2
kenapa kegembiraan itu hanya singgah sekejap shj
kenapa kegembirann itu xboleh bertahan lama
aku hairan kenapa
adakah memang takdir ku begini
dia hanya ingin bersama ku apabila
dia keseorangan
tapi bila dia happy ak dilupakan
pabila dia bahagia ak di singkirkan
salahkah aku menagih kasih sayang
salahkan aku meminta untuk di sayang
aku tertanya2

dulu dia sering menabur janji2 manis
memberi kata2 indah
menghantar pesanan yg bahagia
namun kini dia sudah alpa
dia sudah tidak mengenal siapa aku sebenarnya
mungkin kebosanan telah melanda dirinya
mungkin meluat melihat diriku sudah difikirannya
dulu aku selalu juara
dulu aku selalu dihatinya
dulu enset ini xpernah lekang dgn msj nya
namun sekarang smuanya berubah
aku tidak tahu dimana silapnya
aku tidak pasti siapa yang memulakannya
adakah aku leka
adakah kerna sifatku yg menjengkelkannya
atau adakah dia baru mengenal
siapa aku yang sebenarnya...

itu dulu..
aku boleh berbangga memilikinya
aku sentiasa mendapat senyuman yang indah
namun sekarang semuanya berubah
memang benar apa yang diucapkannya
dia memang cepat bosan dan muak
dengan apa yang dia ada
mungkin aku yang terlebih mengharapkan
daripada nya
mungkin permintaan ku sangat tinggi
untuk di tunaikannya
namun apakan daya
aku tidak mampu memberinya kebahagian
aku tidak seperti sahabat2 yang pernah
hadir dalam hidupnya yang sentiasa
membuat dia gembira

tapi apa yang pasti...
aku masih dan akan tetap mencintainya
menyanginya
dan
dia lah segalanya bagi ku
namun aku harus pasrah
kerana yang terindah hanya sementara
mungkinkah sinar kebahagian masih milikku
dihari esok...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails